Ahmet Erdem Ticaret Meslek Lisesi TÜBİTAK Bilim Fuarı Büyük İlgi Gördü


İl Milli Eğitimi Müdürümüz Bilal YILMAZ Ahmet Erdem Ticaret Meslek Lisesi öğretmen ve öğrencileri tarafından hazırlanan projelerin sergilendiği Tübitak Bilim Fuarı açılış törenine katıldı. Öğrenciler tarafından tasarlanan ve gerçekleştirilen 38 değişik projenin sergilendiği fuar büyük ilgi gördü. Açılış törenine İl Milli Eğitim Müdürümüzün yanı sıra İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Ayhan BEKAR ve Şube Müdürleri, Kocasinan İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet SİVRİTAŞ ve İlçe Milli Eğitim Şube Müdürleri, İl Emniyet Müdürlüğü Çocuk Şube Müdürü Davut ATLI, Teknik Eğitim Vakfı Başkanı Cafer BEYDİLLİ, Kayseri Serbest Mali Müşavirler ve Muhasebeciler Odası Başkanı Suat ÖZSOY, Kültür Eyvanı Derneği ve Tekden Grup Yönetim Kurulu Başkanı Kemal TEKDEN, Kayseri Ticaret Odası Genel Sekreteri Mehmet TERCAN, Okul Müdürleri, öğretmenler, veliler ve çok sayıda davetli katıldı.
Okul Müdürü Dr. Yakup YÜKSEL’den bilim fuarı ile ilgili bilgi alan İl Milli Eğitim Müdürümüz Bilal YILMAZ bütün standları teker teker ziyaret ederek tüm öğretmen ve öğrencileri başarılarından dolayı kutladı. 5 gün sürecek olan ve bilişim teknolojileri, fizik, kimya, biyoloji alanlarındaki projelerin sergilendiği TÜBİTAK bilim fuarının diğer okullara örnek teşkil ettiğini belirten Bilal YILMAZ projede yer alan öğretmen ve öğrenciler ile aynı fotoğraf karesinde bir araya geldi.

Yorumlar