Okul Aile Birliğimizin Genel Kurulu yapıldı

Okul Aile Birliğimizin genel kurulu 3 Kasım 2012 Cumartesi günü okulumuzun konferans salonunda saat 13.00'de yapıldı.
Genel kurulda açılış ve yoklamanın ardından saygı duruşuna geçildi, İstiklal Marşı okundu. Divan teşekkül ettirildi ve Divan Başkanlığına S.Burhanettin Akbaş, divan üyeliklerine Ferit Kiraz ve Haluk Yetişmiş seçildiler.Yönetim Kurulu Raporunu Özcan Yücel, denetleme kurulu raporunu Kutsiye Yıldırım okuduktan sonra yönetim ve denetim kurulları ayrı ayrı ibra edildi.

Yeni yönetim ve denetim kurulları yapılan seçimle teşekkül etti. Oy birliği ile Atıf Bayaz, Mustafa Ekici, Hacı Kadın Çertel, Ayten Çetinkaya ve Mehmet Mermer asil üyeliklere, Muzaffer Ay, Halim Kalın, Gülcan Hamide Önder, Gülnaz Ayrı ve Mustafa Demir yedek üyeliklere seçildiler. Denetleme kuruluna ise Mustafa Paydaş asil üye olarak Emel Hasilik de yedek üye olarak seçildi.
Dilek ve Temenniler bölümünde ise Okul Müdürü Dr.Yakup Yüksel, velilerin sorularını cevaplandırdı. Toplantı sonra erdi ve velilerimiz, yeni açılan derslikleri ve okul kantinini geziler.

Yorumlar