"Bil-İş, Gel-İş" Eğitim Programının Sertifika Töreni Yapıldı

"Bil-iş, Gel-iş" eğitim programının kapanış programı ve sertifika töreni yapıldı.Kayseri Ticaret Odası (KTO) tarafından yürütülen, Genç İstihdamının Desteklenmesi için geliştirilen AB destekli "Bil-iş, Gel-iş" eğitim programının kapanış programı ve sertifika töreni yapıldı. KTO konferans salonunda yapılan programa, KTO Başkan vekili Mustafa Erçalık, Yönetim Kurulu Üyeleri Şaban Solmaz ve İbrahim Karahisarlı, Ahmet Erdem Ticaret Meslek Lisesi Müdürü Yakup Yüksel ile eğitim programına katılan stajyerler katıldı. Sertifika töreninde konuşan KTO Başkan Vekili Mustafa Erçalık, Kayseri'de yürütülen AB projelerine destek veren ilk kurum olduklarını belirtti. 1997 yılından beri bir çok AB projesinde gerek ortak gerekse yüklenici olarak yer aldıklarını söyleyen Erçalık, "AB'den hibe alan eğitim programları, hem genç istihdamına hem de meslek eğitimine destek vermekte. Bu projeler ile Kayseri'deki gençlerimiz iş bulma konusunda sıkıntı çekmeyecekler. Biz de KTO olarak bundan sonrada desteklerimizi sürdürmeye devam edeceğiz" dedi. Ahmet Erdem Ticaret Meslek Lisesi Müdürü Yakup Yüksel ise, proje kapsamında 60 kişiye 45 gün boyunca bilişim alanında eğitim verdiklerini belirterek, "Kayseri'de bulunan 18-29 yaş arası 60 işsiz gencimize 45 gün boyunca eğitim verdik. Eğitim alan bu kişilerden 10 tanesi bilişim sektöründe işe başladılar. Diğer stajyerlerin istihdamını da en kısa zamanda gerçekleştireceğiz" diye konuştu.
 Konuşmaların ardından Mustafa Erçalık, Şaban Solmaz ve İbrahim Karahisarlı katılımcılara sertifikalarını vererek, çeşitli hediyeler takdim ettiler. 

Yorumlar