“Çocuğunuzla en son ne zaman kahvaltı yaptınız?”

Mehmet Sivritaş
Ahmet Erdem Ticaret Meslek Lisesinin Okul Aile Birliğinin Genel Kurulu 16 Ekim 2011 Pazar Günü İl Özel İdare Salonunda yapıldı.
Genel Kurulun onur konuğu olarak toplantıya katılan Kocasinan Milli Eğitim Müdürü Mehmet Sivritaş, velilere seslendi: “Çocuğunuzla en son ne zaman kahvaltı yaptınız?”
Kocasinan Milli Eğitim Müdürü Mehmet Sivritaş, Türk toplumunun temel taşının aile olduğunu belirterek, bugünkü sorunların çözümünde ailenin en önemli değer olduğunu ifade etti. Sivritaş, okullarda yapılan bir araştırmaya göre, okula gelen öğrencilerin ilk önce kantine uğrayıp simit aldıklarının tespit edildiğini belirtti ve ailelerden çocuklarıyla birlikte kahvaltı yapmalarını istedi. Ailenin çocuğa zaman ayırması gerektiğini belirten Sivritaş, yemek zamanlarının birlikte geçirilmesi gereken zamanlardan olduğunu söyledi ve ailenin çocuklar ile diyalog kapısını sürekli olarak açık tutmasını istedi.
Yakup Yüksel
Ahmet Erdem Ticaret Meslek Lisesi Müdürü Yakup Yüksel de yaptığı konuşmada “İlk kez öğrencilerimiz yurt dışı programlara dahil olarak Bulgaristan’a gittiler. Bu yıl da Brüksel’e üç haftalık eğitim programına katılacaklar” dedi.  Okulda büyük bir değişim ve dönüşüm faaliyetinin sürdüğünü belirten Yüksel, bu eğitim ve öğretim yılında ek binalarında da eğitime başladıklarını, velilerin sürekli kendilerine destek verdiklerini ifade ederek, bu desteğe teşekkür etti.
Daha sonra Okul Aile Birliğinin seçimlerine geçildi ve eski yönetim ve denetim kurulları ibra edildi. Yeni yönetim ve denetim kurulları oluşturuldu. 

Yorumlar