OKULUMUZDA DEĞİŞİM VE DÖNÜŞÜM BAŞLADI / Yakup YÜKSEL (Okul Müdürü)

YAKUP YÜKSEL (Okul Müdürü)
Sevgili öğrenciler, değerli öğretmenlerimiz ve kıymetli veliler,
Sizlerle birlikte olduğumuz ilk eğitim ve öğretim yılını kapatırken bütün öğrencilerimize, öğretmenlerimize ve velilerimize ayrı ayrı teşekkür etmek istiyorum.
Okulumuzda başlatmış olduğumuz değişim ve dönüşüm hareketi başarıyla devam etmektedir. Velilerimiz, il özel idare salonundaki toplantımıza rekor sayıda bir katılım sağlayarak bizleri çok mutlu ettiniz. Ayrıca okulumuza sık sık uğrayıp gerekli irtibatı kurdunuz ve biz bütün bunlardan büyük mutluluk duyduk.
Okulumuzda yapısal değişiklikler de hızla sürmektedir. Özellikle gösterdiğimiz gayretler sonucu ana binamızın yanındaki ek binaları eğitim ve öğretim faaliyetlerine dahil ettik. Bu yaz birçok yeniliği gerçekleştirerek yeni eğitim ve öğretim yılına bu şekilde gireceğiz.
Öğrencilerimizin yurt dışı gezilere katılmalarına özel bir önem veriyoruz. Okulumuzdan ilk defa bir öğrenci grubu Bulgaristan’a giderek ilk yurt dışı eğitim faaliyetini gerçekleştirdiler.

İnşallah önümüzdeki eğitim ve öğretim yılının ortalarında, şubat tatilinde Avrupa Birliği Leonardo da Vinci Hareketlilik Projesi kapsamında okulumuz öğrencilerinden sekiz kişi ve iki öğretmenimiz Brüksel'de üç hafta staj yapacaklar.
AB Parlamentosunu, AB Komisyonlarını ve Brüksel'deki birçok AB kuruluşunu ziyaret edecekler. 
Hareketlilik Projesine gitmeden önce öğrencilerimiz ve öğretmenlerimiz pedagojik, kültürel ve yabancı dil eğitimini ücretsiz olarak alacaklardır. 
Biz bütün faaliyetlerimizi size anlatarak bu çalışmalara bizzat katılmanızı ve bu faaliyetleri desteklemenizi bekliyoruz.  Çünkü, hayatın her alanında olduğu gibi eğitimde de değişim ve dönüşüm kaçınılmazdır. Biz çocuklarımızın ufuklarını açmak ve onlara dünyanın nasıl küçüldüğünü göstermek ve dünya küçülürken hedeflerin nasıl büyüdüğünü anlatmak istiyoruz.
Gösterdiğiniz ilgiye ve verdiğiniz desteğe sonsuz teşekkürler.

Yorumlar