Milli Eğitim Müdürü Erdoğan AYATA, okulumuza spor salonu sözü verdi

Emine YILDIRIM, Erdoğan AYATA (Milli Eğitim Müdürü), Yakup YÜKSEL (Okul Müdürü), Şirin ACAR
“ÜNİVERSİTE SINAVI BAŞARININ TEK YOLU DEĞİLDİR”
Başarıyı sadece üniversite sınavına endekslememek gerektiğine değinen Milli Eğitim Müdürü AYATA, elimizle çocuklarımızın mutsuzluğuna sebep oluyoruz dedi. Eskiden Kayserililerin kafası çalışan çocuklarını ticari hayata attıklarını, kafası çalışmayanları da okuttuklarına dikkat çeken AYATA, kafası çalışmak demek ticareti iyi bilmek, para kazanmak ve kısa zamanda zengin olmak demektir diyerek çarpıcı örnekler verdi. “Bugün Kayseri’de üniversiteyi bitirdiği halde baba mesleğini devam ettiren insanlar var. Kayserililer, artık okumaya da önem veriyorlar ve son yıllarda üniversite sınavında iyi sonuçlar elde ediliyor. Gencimiz isterse yüksek okula gitsin ama asıl amaç çocukların bir meslek edinip iş sahibi olmalarıdır. Meslek Lisesi öğrencileri bu bakımdan bir adım değil, beş adım öndedirler.”

“SİZ BAŞARILI OLURSANIZ SPOR SALONU KONUSUNDA ÖNCELİK SİZİN”

Okulumuz ve bizler için müjdeli haberi Milli Eğitim Müdürümüz Erdoğan AYATA verdi. Okul Müdürümüz Yakup YÜKSEL Bey’i uzun zamandır tanıdığını, çalışmalarını takdir ettiğini ve okulumuz için okul müdürümüzün büyük bir avantaj olduğunu belirten AYATA, bir okul, müdürü kadar iyidir. Siz de onun kadar çalışkan ve gayretli olursanız, yakın zamanda Kayseri’nin aranan bir okulu olursunuz. Ahmet Erdemli öğrenciler, başarılı olsunlar, elbette biz de spor salonu konusunda önceliği size tanırız, dedi.
Okulumuzda iyi bir eğitim kadrosu bulunduğuna da dikkat çeken AYATA, çağdaş medeniyet seviyesine ulaşmak için gençlerin sorumluluk almalarını istedi ve sadece kendimiz için değil, toplumun mutluluğu için de çaba harcamalıyız dedi.

Yorumlar