FİZİKOMEDİ

Esra Polat / Furkan Köse (10-E)
Fiziktir ilk dersimiz
Vektörleri uç uca ekleriz
Paralelkenar yöntemini daha çok severiz
Kuvvetin dönderici etkisidir moment
Ben atarım kement
Attım kementi
Tuttum cismin kütle merkezinden
Astım tavana
Baktım denge durumuna
Denge durumunu korumakta
Sonra gittim parka
Çocuklar tahterevallide oturmakta
Aklıma geldi basit makina
Denge şartları kullanılır basit makinalarda
Hoca anlattı kütleyi
Ben iyi anladım özkütleyi
Özkütledir d

Bulunur kütle bölününce hacme(d=m/V)
Kütle ölçülür eşitkollu terazide
Ağırlık ise dinamometrede
Katılar kuvveti aynen iletir
Sıvılar ise basıncı
Karnıma girdi bir sancı
Beni öldürdü karnımdaki gazın bu basıncı
Sıcaklık artar maddede Q=m.c.∆t
Hal değiştirirse olur Q=m.L
Ben giderim kuzeye
Arkadaşım gider güneye
Hızımız olur bağıl birbirimize göre
30m/’lik hızla
Attım topu havaya
3 saniyede çıktı tavana
Aldım topu elime
Attım 45o’lik açı ile
Ulaştı maksimum menzile
Sınıfta ederiz vır vır
En sevdiğimiz formül vır(V=I.R)
Hoca sevmez dır dır
Zayıf alınca ağlarız zır zır
Biz gidiyoruz nereye
Mehtap hoca dedi
Gitmeyin internetkafeye
Bizde gittik dershaneye
Hoca sordu saat kaç
Biz dedik 12
Hayır dedi hoca uzaydan gelince olur 2
İşte bu modern fizik
Biz dinleriz her gün müzik
Müzik deyince aklıma geldi
Ses telleri havada titreşti
Bu mekanik dalgadır
Işık ise elektromanyetik dalgadır
Modern fiziği anlayamadım
Einstein’in görelilik kuramını kavrayamadım
Işık hızı ile gittim İpek araya
Sonra gittim Kayseri Parka
Takılar aldım %70 karla
Şenay hoca olmadı dedi küpeme
Bende gittim attım çöpe
Okulun kurallarına uymadım
Küpemle vedalaşmak zorunda kaldım
Sınıfa girdim mahzun mahzun
Ben kendime çok kızgın
Mehtap hoca sordu
Kumun içindeki havayı
Hemen anladım %’lik hesaplamayı
Doğru cevap verince
Geldi neşem yerine
Gülelim eğlenelim
Hep beraber öğrenelim
Ahmet Erdemde toplanıp
Üniversite yollarında yürüyelim
                          MEHTAP ŞAHİN
                         Fizik Öğretmeni

Yorumlar