FİZİĞE OLAN DUYGULARIM

Bu dilden çıkan her fizik
Daldan düşmüş elma gibi
Sorular bazen bir hazine
Bazen dermansız bir dert gibi
Geçmiş yazılılardan bahsetmek gereksiz
Yazılı sorularından hep mi şikayetçiyiz biz
Mehtap hoca bugün hangi yüzüğünü takmış
Mahir hoca yine muhasebemi anlatmış
Yine test sorularına daldım
Çözemediğim soruya bir çizik attım
Newton ortaya buluşlar atmış
Miras olarak öğrencilere bunlarımı bırakmış
Ah Newton ah
Bu kadar buluş yapacak ne vardı
Senin yüzünden bir sürü öğrenci sınıfta kaldı
Michelson-Morley bir deney yaptı
Sorularını çözmek bize kaldı
Hiç etik değil bu fizikçilerin yaptığı
Facebook’ta paylaşsaydı soruları fizik hocaları
Mehtap hoca anlatır içli içli dersini
Çeneler  yine çoğaldı bağırmamak elde mi
Adezyonlar, kohezyonlar ne bitmez bir konuymuş
Salih hoca gelince herkes dururmuş
Fizik eğlencelidir aslında çizgi filmler gibi
Buz devrindeki  Sid  varya ondan almış güzelliğini
Okulumda sevdim fiziği
Söyleyemedim vır’dan (V=I.R) soru çözemediğimi

Vır’dan soru çözeceğime dır dır yaptım
Karnemi görünce zemin kattan atladım
Lanet olsun sıfırlar uzak dursun
Karneme onlarca 100 dolsun
Yukarıdan aşağıya düşüş hareketi olurmuş
Eğik düzlemde yürümek çok zormuş
Üreteçleri bağlayamadım siz bağlayın
Pillerin ömrü kısaymış bana Duracell alın
Gönlümden fiziğe bir yol gider
Okulun hocaları 10C’yi çok sever
Benden okula bir tekerleme kabul edin
Fizik öğrenmek zor değildir bunu iyi bilin

                                DİLAN BÜYÜKŞAHİN
                                        T / 10-C

Yorumlar