Ahmet Erdem Ticaret Meslek Lisesi Öğretmenler Kurul Toplantısı Nüzhet Otelde yapıldı

Kayseri Ahmet Erdem Ticaret Meslek Lisesi öğretmenleri, düzenlenen yemekli toplantıda Milli Eğitim Müdürü Erdoğan Ayata’ya okulun başarılarını anlattı.
Nüzhet Otelde gerçekleştirilen toplantıya, Milli Eğitim Müdürü Erdoğan Ayata, Ahmet Erdem Ticaret Meslek Lisesi Okul Müdürü Yakup Yüksel ve öğretmenler katıldı. Toplantıda konuşan Milli Eğitim Müdürü Erdoğan Ayata, “2010-2011 Eğitim öğretim yılının sonundayız. Öğretmenlerimizle böyle toplantılarda bire araya gelmek bizim için faydalı oluyor. Bu okulumuz Türkiye ve Kayseri’deki ticaret meslek liseleri arasında derece yapan bir okulumuz. Üniversite sınavlarında kendi kategorisinde 193 meslek lisesi arasında ilk on okul arasında yer alıyor. Her okula bir spor salonu sözü vermiştik. Bu okulumuza ilk önce bu salonu yaparak öncelik vereceğiz. Eksiklerini ve ihtiyaçlarını karşılayacağız” diye konuştu.

Yorumlar