Ahmet Erdem Ticaret Meslek Lisesi Müdürü Yakup Yüksel: “Okulumuz CISCO Eğitim Akademisi Unvanını alan ilimizdeki ilk okuldur.”

Sertifika alan öğrenciler toplu halde...

CISCO Eğitim Akademisi unvanını alan Ahmet Erdem Ticaret Meslek Lisesinde Bilgisayar Ağ Teknolojileri alanında yoğunlaştırılmış ağ uzmanı eğitimi verildi. Yirmi öğrencinin başarıyla tamamladığı eğitimin ardından sertifika töreni yapıldı.
Kocasinan İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Sivritaş, sertifika verirken...
Sertifika törenine Kocasinan İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Sivritaş, şube müdürleri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.
Okul Müdürümüz Yakup Yüksel, öğrencimize sertifikasını verirken...
Törende konuşan Kocasinan İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Sivritaş: “Ahmet Erdem Ticaret Meslek Lisemiz Kayseri’de bu tür faaliyetlere önderlik etmektedir. Uluslararası geçerliliği olan bu sertifikalarla öğrencilerimiz mezun olduktan sonra daha kolay istihdam imkanı elde edeceklerdir.” dedi.
Ahmet Erdem Ticaret Meslek Lisesi Müdürü Yakup Yüksel de yaptığı konuşmada: “Öğrencilerimiz okulda aldıkları bu tür kurslarla takviye edilerek mesleki anlamda daha donanımlı hale gelmektedir. Okulumuz CISCO Eğitim Akademisi unvanını alan ilimizdeki ilk okuldur. Gayet istekli ve yetenekli bir eğitim kadrosuna sahibiz, önümüzdeki dönemde Ahmet Erdem Ticaret Meslek Lisesi, yenileşmenin, değişimin, dönüşümün ve başarının adresi olacaktır.” dedi.

Yorumlar