“Meslek Lisesi Memleket Meselesi”

Değerli  Dostumuz,
Koç Holding’in Milli Eğitim Bakanlığı işbirliği ile 2006 yılından bu yana yürüttüğü, kalifiye işgücü yetiştirilmesine katkıda bulunarak gençlerin mesleki eğitime özendirilmesi amacıyla başlatılan “Meslek Lisesi Memleket Meselesi” Projesi’nde bugüne kadar 81 ilde, 264 okulda, 8 bin meslek lisesi öğrencisine ulaşıldı.
Yapı Kredi olarak, gönüllü çalışanlarımız aracılığıyla destek verdiğimiz proje kapsamında, Koç Holding ile birlikte MLMM Bursiyer Buluşmaları’nın ikincisi Kayseri’de gerçekleştiriyoruz. Kayseri’deki Meslek Lisesi öğrencilerinin katılımıyla düzenleyeceğimiz etkinlikte projede gelinen noktayı ve son gelişmeleri paylaşacağız.


Koç Holding Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Dış İlişkiler Koordinatörü İ.Aylin Gezgüç’ün ve Yapı Kredi Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri Yöneticisi Nurcan Erhan’ın katılacağı, eğitmen Sait Gürsoy’un da öğrencileri bilgilendireceği etkinlikte sizi de aramızda görmekten mutluluk duyacağız.

Saygılarımızla,

Yapı Kredi Kurumsal İletişim Yönetimi
Tarih              : 14 Aralık 2010, Salı
Yer                  : Kayseri Ticaret Meslek Lisesi Konferans Salonu
Saat                : 13.00
LCV                : Tuba Pınar / Artı İletişim Yönetimi
Telefon          : 0212 347 03 30

PROGRAM

13.00–13.30    : Açılış Konuşmaları:
Yapı Kredi Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri Yöneticisi Nurcan Erhan - Koç Holding Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Dış İlişkiler Koordinatörü İ.Aylin Gezgüç
13.30–14.15    : Konuk Konuşmacı: Sait Gürsoy (Eğitmen)
14.15–14.30    : Fotoğraf Çekimi

Yorumlar

  1. ben de bir koç bursiyeriydim lise zamanında.bugün kayseride olup o toplantıya katılmak isterdim çünkü Aylin Hanım'ı İstanbul'dan tanıyorum ve Koç Vakfı'nın çalışmasını burs aldığım zamanlar yakından takip ediyordum.kısmet değilmiş o toplantıya katılmak

    YanıtlaSil

Yorum Gönder