Okulumuz 2010-2011 Öğretim Yılına her şeyiyle hazır olacak / Aziz BÜYÜKKAPU

Kıymetli Okuyucular,
Bugüne kadar birçok alanda öncülük yapan okulumuz, bundan sonra da eğitim ve öğretim alanında yenilikler yaparak yoluna devam edecektir.
Önümüzdeki öğretim yılında en büyük yeniliklerden biri Anadolu bölümümüzde gerçekleşecektir. Ticaret Lisemizde bulunan Muhasebe - Finansman Bölümü Anadolu Lisemizde de açılacaktır. Bu konuda hazırlıklarımız devam etmektedir.
Yine önümüzdeki öğretim yılında Fen Laboratuarımızı yeniden ele alıp yapılandıracağız. Buradaki amaç, öğretmen ve öğrencilerimizin daha rahat kullanacakları ve çağın ihtiyaçlarına cevap verecek laboratuar oluşturmaktır.

Okulumuzun en büyük ihtiyaçlarından olan kantin ihtiyacını karşılamak için de kolları sıvadık. İnşallah önümüzdeki öğretim yılında okulumuz kantine kavuşacaktır.
Okulumuz Bahçesinin ve spor alanlarının düzenlenmesi hususunda Kocasinan Belediye Başkanımız Bekir Yıldız Beyefendi ile son derece yararlı bir görüşmemiz olmuştur. Bu görüşmeden sonra Kocasinan Belediyesine ait teknik bir ekip okulumuzda inceleme yapmıştır. Kocasinan Belediyesinin okulumuzun bahçe düzenlemesine katkı sağlaması bizi son derece memnun edecektir. Kendilerine şimdiden teşekkür ediyorum.
Önümüzdeki öğretim yılında konferans salonumuzun bütün sandalye ihtiyacı karşılanmış olacaktır. Böylece kültür ve sanat faaliyetlerini rahatça icra edebileceğimiz bir mekana kavuşmuş olacağız.
Gelecek yıl kültür dersleri öğretmenlerimizin sayısında artış olacaktır. Bu konuda gerekli bildirimleri yaptık ve ihtiyacımız olan kültür dersleri öğretmenlerinin atamalarının yaz aylarında gerçekleşeceğini düşünüyorum.
ÖĞRENCİLERİME, ÖĞRETMENLERİME, VELİLERİMİZE VE OKUL AİLE BİRLİĞİMİZE TEŞEKKÜR EDERİM
Başta öğrencilerime teşekkür ediyorum. İdaremizin kararlarını saygıyla karşılayıp uyguladılar. Okulumuzda ciddi hiçbir disiplin suçu işlenmedi. Okulumuzdaki araç ve gereçleri her zaman kolladılar, gözettiler. Öğretmenleriyle uyumlu bir anlayış sergilediler. Bu da haliyle başarılarına yansıdı. Hepsini ayrı ayrı kutluyorum.
Öğretmenlerime teşekkür ediyorum. Gerçekten sportif ve sosyal faaliyetlerde hep önde oldular. Öğrencilerimizin kabiliyetlerini iyi keşfettiler ve onlarla birlikte özverili faaliyetler yürüttüler. Okulumuzdaki idari kadronun, memurlarımızın ve görevlilerimizin özveri noktasında birbirleri ile yarıştıklarını biliyorum ve hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
Velilerimiz ve Okul Aile Birliğimiz bizimle birlikte okulumuza yenilikler yapılması için öncü görevi gördüler.Her zaman okulumuzla ilgilenen, okulumuzun Kayserimizin gözde okullarından biri olması için bizimle birlikte çaba harcayan velilerimize ve okul aile birliğimize teşekkür ediyorum.
SON SINIF ÖĞRENCİLERİMİZE BUNDAN SONRAKİ HAYATLARINDA BAŞARILAR DİLERİM
Bu yıl mezun olacak son sınıf öğrencilerimize de bir mesajım var. Onlara bundan sonraki hayatlarında başarılar dilerim.
Hayatın her aşamasının da bir okul olduğunu görecekler. Zorluklarla karşılaştıklarında yılmamalarını, doğrudan, adaletten, iyilikten ve güzellikten yana bir tavır almalarını dilerim. Hangi işi yaparsanız yapın, hangi konuma gelirseniz gelin iyi ahlak sahibi olmalısınız. Tarihinize, kültürünüze, milletinize layık insanlar olun ki sizlerle her zaman övünelim ve gurur duyalım.
Bu vesile ile hepinize sevgi ve saygılarımı sunarım.
Aziz BÜYÜKKAPU
Okul Müdürü

Yorumlar