2. Ulusal 100 Temel Eser Kitap Okuma Yarışmasında Dereceye Giren Öğrenciler Belli Oldu

Yarışmada toplam puan sıralamasında lise düzeyinde okul olarak Kayseri'den Nuh Mehmet Küçükçalık Anadolu Lisesi birinci, Sivas Özel Sultan Murat Fen Lisesi ikinci ve Adıyaman Anadolu Öğretmen Lisesi üçüncü oldu.
İlköğretim düzeyinde ise Adıyaman Cengiz Topel İlköğretim Okulu birinci, Kayseri Kadir Has İlköğretim Okulu ikinci ve Şanlıurfa Atatürk İlköğretim Okulu üçüncü oldu.
Bireysel lise kategorisinde Bursa Özel Nilüfer Fen Lisesi'nden Yunus Emre Narin birinci olarak altın madalya, Konya Karatay Anadolu Lisesi'nden Emre Molla ikinci olarak gümüş madalya, Adıyaman Anadolu Öğretmen Lisesi'nden Nevzat Pirbudak da üçüncü olarak bronz madalya aldı.
Bireysel ilköğretim sıralamasında ise Rize Özel Şahika Salih Kalkavan İlköğretim Okulu'ndan Serdar Karadağ birinci, Adıyaman Cengiz Topel İlköğretim Okulu'ndan Özlem Baytekin ikinci ve Erzurum Özel Aziziye İlköğretim Okulu'ndan Kübra Polat üçüncü oldu.

Yorumlar