Çağın Öncüsü Meslek Liseleri / Aziz BÜYÜKKAPU (Okul Müdürü)

Sevgili Okuyucular,
Dünya, meslek liselerinin önemini yıllar önce keşfetmiştir. Özellikle gelişmiş Batı ülkelerine baktığımız zaman, eğitimdeki ağırlığın %70-80'e varan oranlarda meslek liselerine verildiğini görüyoruz. Çünkü, meslek liseleri toplumun yükünü çeken ve insanı doğrudan doğruya hayata hazırlayan okullardır. Ülkemizde yaşanan gelişmeler göstermektedir ki son yıllarda meslek liselerine verilen önem artmıştır. Özellikle üniversite sınavlarında meslek lisesi öğrencilerine uygulanan kısıtlamaların kaldırılmasını büyük bir memnuniyetle karşıladığımızı ve adaletin tecelli etmesi noktasında önemli bir adım olduğunu söylemeliyim.
OKULUMUZ HEP ÖNDE, HEP ÖNCÜ
Son zamanlarda okulumuzda yaşanan bir kısım gelişmeler okulumuzun öncü vasfını bir kez daha göstermiştir. Hizmete sunduğumuz muhasebe laboratuarımız, gerek Ticaret ve Turizm Eğitimi Genel Müdürlüğümüzün gerekse okul aile birliğimizin örnek bir faaliyetidir. Okulumuza böyle güzel bir laboratuar kazandırılmasında emeği geçen herkesi kutluyorum. Yaklaşık 50 bin TL'lik bir yatırımın okulumuz için gerçekleşmiş olması, okulumuzda yürüttüğümüz eğitim faaliyetlerinin de niteliğini artıracaktır.
SPORTİF VE SOSYAL FAALİYETLER
Okulumuzun yıllardır sportif faaliyetlerde gösterdiği başarı bu yıl da aynı seyirde devam etmektedir. Bu konuda emeklerini esirgemeyen Beden Eğitimi öğretmenlerimizi kutluyorum. Ayrıca yıl boyunca devam eden sportif ve sosyal faaliyetlerde üstün bir çaba harcayan öğretmen ve öğrencilerimi en az derslerdeki başarıları kadar, hatta bazen onlardan da öte bir işi başardıklarını düşünüyorum.
VELİLERİMİZE TEŞEKKÜRLER
Gerek okul aile birliğimize, gerekse velilerimize okulumuza gösterdikleri ilgiden dolayı teşekkür ediyorum. 20 Aralıkta gerçekleştirdiğimiz veli toplantısına velilerimiz çok büyük bir ilgi gösterdiler. Gerçekten Kayseri'de görülmesi gereken bir manzaraydı. Okulumuza bu derece ilgi gösteren velilerimizi her zaman okulumuza bekliyoruz. Velilerimizin bu ilgisi sürdüğü sürece daha güzele ve daha iyiye doğru gideceğimizden eminim.
Bu güzel duygularla hepinize saygılarımı ve sevgilerimi sunuyorum.
Aziz BÜYÜKKAPU
Okul Müdürü

Yorumlar