Kayseri'de bir ilk: Muhasebe Laboratuarımız hizmete girdi



Okulumuz bu öğretim yılında Kayseri'de bir ilke imza attı. Milli Eğitim Bakanlığı Ticaret ve Turizm Öğretimi Genel Müdürlüğü ile okulumuz okul aile birliğinin ortaya koyduğu irade ile bir büyük laboratuar okulumuza kazandırıldı. Kayseri'deki tek muhasebe laboratuarı, 2009-2010 öğretim yılına yetiştirilerek hizmet vermeye başladı. Laboratuarlarımızdaki 40 bilgisayar, ağ sistemiyle birbirine bağlı olup muhasebe ve bilgisayar derslerinin bütün dokümanları sistemde mevcuttur. 40 bilgisayarın tamamı internete bağlı olup sistem, görsel unsurlar için projeksiyon makinesi ile desteklenmiştir.
40 bilgisayarın tamamı, bilgisayar masası ve koltukları, kliması, projeksiyon makinası ve diğer araç ve gereçler Okul Aile Birliğimiz ve Ticaret ve Turizm Öğretimi Genel Müdürlüğümüz tarafından karşılandı. Yaklaşık 50 bin TL gibi bir para harcanarak kurulan laboratuarımız, okulumuza artı bir özellik katmış ve eğitim-öğretim faaliyetlerindeki niteliği artırmıştır.
Ticaret ve Turizm Öğretimi Genel Müdürlüğümüze ve Okul Aile Birliğimize, Okul Müdürümüz Aziz Büyükkapu'ya ve bütün idarecilerimize teşekkür ederiz.

Yorumlar