2009-2010 Eğitim ve Öğretim yılı hayırlı uğurlu olsun


Okulumuzda 2009-2010 Eğitim ve Öğretim yılı 24 Eylül 2009 tarihinde yapılan törenle başladı. Hayırlı ve uğurlu olsun.
Okulumuz öğrencilerinden Ceylan Aytekin ve Kürşat Gökbaş'ın sunuculuğunu yaptığı program, saygı duruşu ve sonrasında İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı.
Okul Müdürümüz Aziz Büyükkapu, törende yaptığı konuşmada eğitim sisteminde meydana gelen değişiklikleri anlattı ve meslek liselerinin üniversiteye girmeleri hususunda her hangi bir engelin kalmadığını belirtti.

Bir önceki yıl okulumuzu birincilikle bitiren Fatma Yıldırım da öğrencilerin neler yapması gerektiği konusunda tecrübelerini anlattı.
Merve Karakaya isimli öğrencimizin seslendirdiği şiirden sonra okul müdür yardımcımız Salih Üçok, 9. sınıf öğrencilerine yönelik açıklmalarda bulundu ve tören sonra erdi, öğrenciler ve öğretmenler ders başı yaptılar.



Yorumlar