SÖYLEMEDİKLERİMİ İŞİTİN LÜTFEN


Bana aldanmayın lütfen
Yüzüm bir maskedir,
Sizi aldatmasın
Binlerce maskem var
Çıkarmaya korktuğum
Ve,
Hiçbiri ben değilim...
Olmadığımın göstermek
ikinci doğam oldu.
Kendinden emin biri dersiniz,
Sanki güllük gülistanlık
Benim için her şey...
Adım güven belirtir
Ve,
Oyunumun adı ağırbaşlılıktır
İçimde ve dışımda denizler sakin,
Her şeyin kumandanı benim...
Kimseye gereksinim duymayan
Ben...
Fakat bana inanmayan ben
Her şey dışta düzgün ve cilalı
Hiç yıpranmayan, her zaman saklayan
o maske...
Altta ne güven nede rahatlık...
Altta, karışıklık, korku ve yalnızlık içinde bocalayan
Gerçek ben...

Ama saklarım bu gerçeği savunuculukla
Kimsenin bilmesini istemem...
Zayıf taraflarımı düşündükçe,
Titrer ve sararırım...
Ve başkaları görürse iç dünyamı
Gerçek beni ve iç yalnızlığımı................

İşte maskelerimi onun için takarım...
Onun için,
Arkalarına saklanacak
Maskeler yaratırım...
Onlar,gösterişle kullanabileceğim
Parlatılmış yüzlerim.

Beni korur
Bakan gözlerden...

Beni olduğum gibi kabul edecek
Sevecek
Bakışlar bulamazsam
Solacak kuruyacak geçek ben...
Ve, ben bunu biliyorum.
Beni kendi maskelerimden kurtaracak
Kurduğum hapishaneden kaçıracak
Diktiğim engellerden aşıracak,
Beni seven
Beni anlayan
Bakışlar olacak.
Bana
‘Sen değerlisin’ diyecek
‘Maskesizken daha bir dostsun’
‘Daha yakın bir dostsun’
diyecek bir bakışa muhtacım......

Yorumlar